.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش آسیب های اجتماعی نگران کننده است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اظهار نگرانی از گسترش آسیب های اجتماعی خواستار توجه بیش از پیش نهادهای مسئول به عارضه های اجتماعی شد.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد گفت: با توجه به اهمیت مسائل و آسیب های اجتماعی وزارت اطلاعات در این بخش حساس شود.

نیازآذری با اشاره به اهمیت نقش امنیت پایدار در توسعه متوازن استان مازندران از وزارت اطلاعات خواست در روندهای اقتصاد مقاومتی مشورتهای کارشناسی ارائه کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس با تشکر از تلاش نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی در تامین امنیت کشور با ابراز نگرانی از گسترش آسیب های اجتماعی خواستار توجه بیش از پیش همه نهادها و دستگاه به مدیریت مسائل و عارضه های اجتماعی شد.

شایان ذکر است جمعی از اعضای مجمع نمایندگان مازندران پیش ازشرکت در نشست شورای اداری استان با حضور در اداره کل بهزیستی مازندران ضمن دیدار با سمن های فعال در بخش معلولین، مسائل و مشکلات جامعه معلولین مازندران را بررسی کردند.

دراین جلسه برتصویب قانون جامع معلولین، توانمند سازی و آموزش آنها، همکاری دستگاه های اجرایی ، مشارکت خیرین  و توجه بیش از پیش دولت تاکید شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.939 seconds.